Navigatie

Klachtenpagina

 Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening of de producten zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens: (Bouwmaar-Online ) Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de

Geschillencommissie (SGC). 

Bouwmaar-Online

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Gastenboek

  • 02-09-2019 - Geweldig inbouwschakel materiaal.
    Na de verbouwing alles vernieuwd.
    Nu ook voor de...  lees meer
  • 26-04-2019 - Wij hebben een top-smile gekregen supersnel...  lees meer
  • 29-11-2018 - Vandaag had ik een nieuwe Gunsan dimmer nodig ter vervanging...  lees meer
Plaats een bericht

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2010 - 2019 Bouwmaar | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel