Contact &Klachten

 Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening of de producten zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens: (Bouwmaar-Online ) Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de

Geschillencommissie (SGC). 

Bouwmaar-Online

 

Voor vragen en/of Klachten kunt u ons bereiken via:

E-mail: info@bouwmaar-online.nl

  • Hoofd kantoor ;
  •  Tuinzijde 8
  • 2543xg  Denhaag
  • KVK nr 273033990Afhaal
  • Tel.: 070 8872150
  • Fax: 070 3675957  

 

  • Afhaal adres,
  •  Noorderzijde 61
  • 2543CP  Denhaag

    Afhalen kan allen op afspraak  

   

    

Vernieuwen

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2010 - 2024 Bouwmaar-online | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel